یکبار دلم سوخت به خواهش دوستم امدم دختردایی ناخلفش را نصیحت کنم تا بلکه موثر واقع شود و خانواده اش از این وضع نجات پیدا کنند
تا دو نصف شب حسابی حرف زدیم 2ساعت از گذر عمر برایش گفتم حکایت تعریف کردم از طعم تلخ شرمنده شدن جلوی پدر و مادر گفتم از آینده ای که سر بجنبانی رسیده است آدمهای بزرگ را مثال زدم توانایی هایش را برایش پررنگ کردم در نهایت در حالی که از حرفهای خودم بالشم خیس اشک بود ازش خواستم چشماشو ببنده و به آینده ای فکر کنه که همه آرزوهایش برآورده شده و عزیزترین هایش با غرور برایش کف میزنند
سه چهار دقیقه ای ایز تایپینگ بود در نهایت نوشت : آهنگ آذری شاد داری؟
در حالی که بعد این همه حرف زدن به آخرین تفکراتش قبل از خواب فکر میکردم حرص خوردم بلاکش کردم و خوابیدم زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:15
تو خواب داشتم از خیابون رد میشدم کیفم افتاد رو زمین خم شدم برش دارم که یه ماشین با سرعت زد بهم و تا جایی که تو خواب تخمین زدم سه متری بالا رفتم وقتی پخش زمین شدم راننده پیاده شد و یابلفض گویان دوباره سوار شد و در رفت در حین در رفتن از رو مچ دست چپ من که جلوی لاستیک جلو سمت سرنشین بود رد شد
تا الان دستم درد میکنه و همونطوری آویزون نگه داشتم و هرکی میگه پاشو فلان کارو بکن میگم من تصادف کردم
در پی همین حادثه ناگواری که در خواب برام اتفاق افتاد مسئولیت هامو بین اعضای خانواده تقسیم بندی کردم تا فشار زیاد به دستم وارد نشه یه وقت خدایی نکرده زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:15
یکبار مشاور برایمان از آرزوها و رویاها حرف میزد میگفت آرزوهایتان را نقاشی کنید و برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش کنید همان روز برای رسیدن به آرزویم خودم را از پنجره کلاس علوم پرت کردم به حیاط مدرسه
چشممو که باز کردم به آرزویم رسیده بودم
+آخرین باری بود که برای رسیدن به آرزویم جنگیدم
زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:15
اونوخ چطوری یه دهه هشتادی نیم وجبی همزمان 4نفرو با هم مدیریت میکنه طوری که اون 4نفر از وجود هم خبر ندارن و فکر میکنن تنها فرد تو زندگی اون یه نفرن؟!
زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:15
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:15
مادرم رو هم اد کردم
دقیقا از همان روز غذای درست و حسابی نخوردم
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:15
یکی از کارهایی که این روزها انجام میدم اینه که دو تا مورچه رو میندازم کنار هم دور تا دورشون رو خندق درست میکنم و آب میریزم و یکم اونورترش شیرینی میذارم اگه هردو به سمت هم رفتن می فهمم زنن
اگه هردوشون به سمت شیرینی رفتن می فهمم مردن
اگه یکی رفت سمت اون یکی و اون محلش نذاشت و رفت سمت شیرینی می فهمم اون پس فطرت شکم پرسته و شیرینی رو برمیدارم میخورم 
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:15
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:15
به یک دوست وفادار و مهربان که برام پاورپوینت درست کنه، به اسمم مقاله بنویسه ، در انتخاب موضوع پایان نامه کمکم کنه ، تمرینات آمار استنباطیو حل کنه ، برای سخنرانی کلاس فن بیان برام مطلب جمع کنه و وقتی که حوصلم سر رفته باهام شطرنج بازی کنه (اگه باختم بوسم کنه اگه باخت برام ماکارونی درست کنه) نیاااازمندیییم+ دلفین ها هم پرواز می کنند.
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:15
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:15